1. Struttura: Perchè e persone chì utilizanu mobili di l'uffiziu ùn sò micca solu impiegati ordinariu, certi clienti anu ancu aduprà mobili d'uffiziu, cusì ci vole à attente à u disignu strutturale generale quandu currisponde à u mobili di l'uffiziu, è ancu secondu diverse E caratteristiche di l'uffiziu. l'area sò usati per cuncepisce mobili d'uffiziu cù diverse funzioni, cusì chì i mobili d'uffiziu in ogni spaziu sfarente ponu esse aduprati cunfortu è bellu abbastanza per risponde à i bisogni di l'usu.

2. Caratteristichi di l'impresa: Perchè ogni impresa hà e so caratteristiche di a cultura corporativa differenti, avemu bisognu di attentu à se u so stile è a forma cunformanu à e caratteristiche culturali di a so propria impresa quandu realizanu l'abbinamentu di mobili d'uffiziu.Per esempiu, certi imprese prestanu più attenzione à a cumunicazione, Allora avemu bisognu di attentu à a dimensione è a dimensione di u mobili di l'uffiziu quandu avemu cuncordatu cù u mobili di l'uffiziu per assicurà chì pò facilità a cumunicazione, è alcune cumpagnie anu bisognu di ogni impiigatu per esse un corpu indipindenti, cusì avemu bisognu di attentu à u spaziu persunale quandu cunfigurà mobili d'uffiziu.

3. Stile di decorazione: A qualità di un ambiente hè strettamente ligata à u stilu di decorazione di l'ambiente.Dopu tuttu, affetta direttamente l'experientia visuale di e persone, cusì avemu bisognu di attentu à l'stile è u stilu di u mobili di l'uffiziu quandu currisponde à u mobili di l'uffiziu.U stilu di decoru di u spaziu hè accunciatu, è una bona currispundenza di u mobili di l'uffiziu pò ancu cumpensà e carenze lasciate in a dicurazione, per quessa, u disignu generale di currispundenza di u mobili di l'uffiziu hè un puntu assai criticu.


Tempu di post: Jul-27-2022